1240790097_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

silmäni kostuvat hopeisista kyynelistä,
ne valuvat kylmiksi muuttuneille poskilleni,
sekä rinnalle jonne ne tipahtavat leualtani.

sinun silmäsi kiiltää muttei kyynelistä,
sinusta lähtee ääntä joka ei kerro itkemisestä,
sinun sielusi erottuu muusta kuin surusta.

viillot jäävät iholleni,
ne jättävät jälkeensä punaisia nauhoja.
punainen neste pulppuaa sisältäni,
se purkaantuu mustalle satiinille.

sinun askeleesi lähestyvät sänkyäni,
sinusta vaeltaa maailmaan tukahduttava tuoksu,
sinun äänesi soljuu korviini.

kylmä valtaa sisimpäni,
se lähtee liikkeelle pikkuvarpaasta päätyen toiseen sellaiseen.
kylmyys kohottaa minut korkeuksiin,
josta en enää pala takaisin.

sinun julmat sanat toivottavat minut tervetulleeksi helvettiin,
sinusta ansaitsin kohtaloni,
sinun huulesi syövät viimeiset jälkeni.

*~*~*~*~*

kyyneleet silmissäni,
aamulla herätessäni,
kertovat unestani.

unessani sinut taas kohtasin,
kovasti minua haavoitit.

juoksin perääsi vuotaen,
juoksin perääsi lasinsiruihin kaatuen.

jäin paikalleni makaamaan,
itkemään ja huutamaan.
kirosin itseni alimpaan helvettiin,
manalaan, syntiseen paratiisiin.

sinä minut jätit, sinä minut menetit,
ja silti vain minua sinä haavoitit.

*~*~*~*~*

helmenä sinä minut käteen poimit,
kannoit ylpeänä kädessäsi,
juoksit äidillesi näyttämään.

äitisi hymyillen lämpimästi minua katsoi,
mutta lämpimämmin katsoi sinua,
tunsin oloni onnettomaksi,
kunnes sinä minut rintaasi vasten painoit.

sanoit minun olevan kallein aarteesi,
kerroit haluavasi kantaa minua iati sydämelläsi,
ja olla unohtamatta maailman kauneutta.

ripustit minut hopeaiseen riipukseen,
olin sydämenä lohikäärmeen,
sinä esittelit minut jokaiselle vastaan tulijalle ylpeänä,
ja sain olla onnellinen.

sitten tuli päivä,
täytit kahdeksantoista,
sait uuden korun toiselta,
kuvan kauniilta,
kuin enkeliltä.

riisuit minut rinnaltasi,
laskit hiekalle taas makaamaan,
odottaman ja odottamaan.

odotukseni jälkeen iltakin jo viileni,
ei näkynyt sinua,
ei sitä kolmattakaan.

olit minut unohtanut,
vaikka lupasit ikuisesti kantaa rinnallasi,
ja ylistää kauneuttani.

enää en näe hymyäsi,
enää en tunne sydämesi lyöntejä,
vajoan taas syvyyksiin,
tummaan syöveriin,
mistä kauan sitten minut jo nostettiin.

*~*~*~*~*

huone,
se on minulle tyhjä.
mutta oikeasti täynnä.

se kaikki,
ne on minulle mennyttä,
mutta toisille tulevaa.

ken tulevaa haluaa,
ken siihen jaksaa luottaa,
en minä enää lainkaan,
olen uskon rippeeni jo menettänyt.

sinä lähdit,
veit kaiken,
sydämeni,
sieluni,
elämäni,
kaiken sinä kadotit.

et ollut reilu,
et jättänyt minulle mitään.

et ajatellut minua,
et ajatellut ketään.

odotin sinua,
odotin kauan,
odotin pitkään ja hartaasti.

viimein sinä taas saavuit,
hymyilit ja ojensit kätesi.

minä käteesi kurkotit,
kun sinä nauraen edestäni katosit.

niin jäin yksin olemaan,
itkemään ja mennyttä edelleen suremaan.

oletko nyt tyytyväinen?
oletko nyt onnellinen?

kun viimein sait nähdä sen,
minä en ole enää elämään kelvollinen.

*~*~*~*~*

kosketat ihoani pehmeästi,
tunnen sinut selvästi,
olet siinä vierelläni,
mutta miksen sinua nää,
miksi pelkäät?

olet siinä,
aivan lähellä,
aistin sinut,
olet minulle hyvä ja hellä.

haluat minut mukaasi ottaa,
pois kantaa,
ja kaiken muun kadottaa.

mutta miksi lähdet,
miksi unohdat,
miksi et ota minua mukaasi?

jäin tänne,
kun sinä lähdit,
et näkemiin sanonut,
et onnea toivottanut,
ainoa mitä sinusta jäi -

sen silkkiin kiedoin,
nauhalla suljin,
sinetöin sen salaisuuden,
enkä anna ennen kuin kuulen,
että sinä palaat.

muistan sen kaiken,
unohda sitä en,
vaikka se sattuu,
voin olla onnellinen,
kun tietäisin vain että palaat.


*~*~*~*~*~*

suudelmasta toiseen ja kolmanteen,
rakastan sinua yhä enemmän edelleen.

*~*~*~*~*~*

rakkaus on lupaus,
ikuinen tappo lupaus,
se velvoittaa koko elämän.

älä lausu sanoja tarkoittamatta,
koska ne voivat olla viimeiset,
viimeiset ennen ikuisuutta.

*~*~*~*~*

Pehmeä kosketus huulillasi,
Kun tuuli puhalsi lempeästi,
Sinä luulit kuolevasi,
Mutta seurasitkin valoa pimeään.

Et tiennyt mitä sieltä seuraisi,
Et ymmärtänyt kuinka se sinut muuttaisi.

Rakastuit täydelliseen,
Mielisairaaseen,
Sisältä vialliseen ja hajonneeseen.

Hän kohteli sinua kaltoin,
Annoit lyödä kasvoihin,
Heittää lasinsiruja silmiin,
Puukottaa verille,
Ja jättää yksin pimeälle kadulle.